Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 5. september 2014

Blir ikke ferdig med Marius

Denne gangen ble det ei jakke med hette. Det er første gang jeg lager det, siden jeg kun strikker med rundfelling. Men ei jeg har strikket endel marius til ville gjerne  ha med rundfelling, så da var det bare å prøve. Jakka ser grei ut, og damen skal selv sette i glidelås.

Den skal være kalendergave til mannen, så det tar litt tid å få vite om den passer. Bare å håpe...


Strikket i Smart, str XL

1 kommentar:

  1. Så fin den ble. Håper den passer når den tid kommer.

    SvarSlett