Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 9. april 2014

Maratonstrikking...

Fikk en melding i går kveld fra en barndomsvenninne. Hun lurte på om jeg hadde noe "typisk" norsk liggende ferdig, som hun kunne ha med som gaver til Skottland.

Det hadde jeg dessverre ikke, men sa jeg kunne prøve å få ferdig noe.
Hun reiser i morgen tidlig, og ønsket seg vinkartongtrekk med Mariusmønster.

Helst 2 stk, men hvis jeg bare rakk 1 gikk det også bra. Og da måtte jeg jo prøve....

5 timer i går kveld og 9 timer i dag....Jeg rakk det.

Det har ikke blitt gjort noe annet enn å strikke her i dag, men det forsvinner jo ikke. Rakk nesten ikke å spise en gang.
Kjente ikke helt at jeg var sulten før en kollega kom på døra med et påskeegg fra noen av ungene i barnehagen. Må bare innrømme at det forsvant et par stykker av påskegodisene inn i munnen da.

Får gjemme resten....er jo ikke helt påske ennå :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar