Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 22. mars 2014

Den aller siste bestillingen...

.....er fullført. Nå er det helt tomt på bestilingslista mi, og det er jo litt deilig. Men også uvant, har hatt ting på lista de siste 5 årene.
Topp i Sandnes Soft Alpakka


 Men nå kan jeg få tid både til det jeg har lyst til, og kanskje få brukt opp litt rester. Det skal ihvertfall ikke stå på mangel på garn...

I går kveld prøvde jeg meg på oldermorsruter. Har prøvd det en gang tidligere, men da knakk jeg ikke koden. Det klarte jeg denne gangen. Så kanskje det blir litt sånt fremover. Er så mye jeg har lyst til å lage, så utfordringen blir bare å velge....

Ha en god helg !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar