Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 9. februar 2014

Bakerens barn og brød og sånt.....

Blir vel fort det samme med strikkerens barn kanskje....

Ihvertfall her hos meg. Stadig oppdrag for andre, og ikke tid til å strikke hverken til meg selv eller mine barn. Så en gang i blant må jeg bare ta tak og rett og slett GJØRE det.

Junior er veldig glad i ullsokker, og mor leverer


Disse er strikket i Per Gynt, kanskje ikke det beste til sokker når jeg gjelder slitestyrke. Men jeg hadde 3 nøster av dette etter en genser, så da var det greit å bruke det til noe.

Og 16-åringer som ligger i senga og trykker på diverse duppeditter sliter jo ikke så veldig på sokkene :)

1 kommentar: