Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 18. januar 2014

Årets første bestilling ferdig

Og det er vel ikke noen overraskelse at det ble en Mariusgenser.
Jeg pleier å si nei til å strikke den klassiske varianten, siden jeg ikke er noe særlig god venn med symaskinen, og derfor ikke liker monteringen.

Men når en trofast kunde spør pent, og atpåtil sier at hun kan ta monteringen selv, kan jeg jo ikke si nei.

Så nå får siste barnebarnet også Mariusgenser.


Denne er str L, og den er strikket i Per Gynt garn. Mange år siden jeg har strikket i det garnet, og jeg liker det ikke noe særlig. Men det gir et fint resultat, og kundens ønsker er det viktigste.

Så da gjennstår det bare å se hvor mange Mariusprosjekter det blir i 2014 da :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar