Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 31. desember 2013

Desemberstrikk

Og da var det klart for årets siste månedsoppdatering. Godt å slappe av litt med strikking innimellom hektiske dager i desember.

Et par votter str 2 år. Mønster Ole Brumm-votter. Strikket i Smart

Vaskekluter er forventet i julegaven til min søster. Disse er strikket i Paris

Kjærestevotter til min venninnes døtre m/kjærester. Strikket i Viking sportsragg

Marius seleskjørt str 6 år, strikket i Smart

Romjulssokker til min datter strikket i Let`s knit

Sokker til meg selv strikket i Nordlys fra Viking

Romjulssokker til sønnen. Strikket i Let`s knit




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar