Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 5. april 2013

Marsstrikk

Jada, har strikka litt i mars også. På tross av mye farting og andre aktiviteter, litt strikk får man til allikevel

Nillegenser til Ellinor strikket i originalgarnet


Mariusgenser i str xs til en venninnes datter. Strikket i Smart


Jakke og hatt til en liten frøken. Strikket i Lanett babyull fra heftet Lanett baby 1113


Enda en Mariusgenser, denne i str L, strikket i Rubin

Og man gir ikke opp Mariusstrikkingen ennå. 3 nye under planlegging....

1 kommentar:

  1. Du har strikket mye fint denne måneden og.
    Jakken i Lanett likte jeg veldig godt.
    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett