Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 9. mars 2013

Den store lyspæredagen

Av en eller annen grunn synes jeg det er forferdelig kjedelig å skifte lyspærer. Og siden jeg har lamper som har flere lyspunkter, og dermed flere pærer, så blir det jo ikke så veldig nødvendig å skifte en fordi om den går....Jeg har jo fremdeles lys liksom.

Men til slutt så går jo de andre også da, og må man så må man. Kan jo ikke leve i mørket heller. Nå har jeg i lengre tid levd etter slagordet "til helga kanskje...." og nå var det jo helg


Det tok ca 3 minutter å skru ut de som var gått, inkludert transport mellom etasjer, og sånn ca like lang tid å sette i nye. Og så tok det 1 minutt å rydde på plass krakken som jeg fraktet med meg hele runden.

Synes igrunnen det holder som arbeid i dag, var jo tross alt ute og feiret kvinnedagen i går.

Jo forresten, har også skiftet batterier i fjernkontrollen, så nå behøver jeg ikke reise meg opp for å skifte kanal. Så da bare slapper jeg av resten av dagen og lader opp til taxikjøring i natt, og grilltur til Odderøya i morra. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar