Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 28. desember 2012

Årets siste soldag....

Ihvertfall hvis man skal stole på værmeldingen....og det ser jo ut som de klarer å spå riktig når det er styggvær de melder. Litt annet når det gjelder sol og sommer, men det behøver man jo ikke bekymre seg for på en stund ennå.

Men i går skinte ihvertfall solen, og etter et par uker med sykdom og juleforberedelser og lite turer i skog og mark, måtte jeg jo bare benytte sjansen.
Og det var mye mindre kø i skogen enn det var i butikker rundt forbi....ikke noe romjulssalg her :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar