Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 27. november 2012

De siste ukers jobb

Har fått ferdig de siste bestillingene jeg hadde lovet før jul. Så da kan jeg senke skuldrene og slippe å ha dårlig samvittighet for at noen ble skuffet.


Klær til snønissene før toving.....

......og etterpå


Fikk også tid til et par tova votter til en kollega

Strikket i dobbel tråd Tove på pinne 6. Bruker oppskriften til ekte Sjøvotter og strikker hullbord istedet for rutemønster ved håndleddet

Og så har jeg kjøpt en liten førjulsgave til meg selv fra meg selv. Viktig å ta godt vare på meg selv, jeg er jo den eneste jeg har :-)

Det er coveret som er nytt altså.....brettet har jeg kjøpt tidligere.

Nå er det en uke med hjemmeeksamen som står i hodet mitt. Får oppgaven utlevert i morra tidlig, så da går jeg inn i min lille boble. Litt strikking blir det allikevel innimellom. Men det er julegaver som strikkes, så de får jeg vente med å legge ut til etter julaften :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar