Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 13. oktober 2012

Strikkeoppdatering

Jada, det blir litt strikking fremdeles. Fikk jo nesten litt strikkeabstinenser da jeg ikke strikket på 10 dager i USA. Men det har gått over nå, bare kosestrikking igjen nå:-)

Så her er en oppdatering på det siste som har blitt produsert etter jeg kom hjem:-)


Pannebånd til "Store-Silje", datter til min gamle nabo. Hun bestiller pannebånd hvert år, og i år strikket jeg disse i Lima til henne


Lue med "pelskant" strikket i Eskimo og Puddel fra Drops. Oppskriften er også fra Drops, men jeg vet ikke nummeret på den. Dette var en bestilling, og damen som fikk den var veldig fornøyd.


Denne var egentlig med på turen til USA,  ment som håndarbeid på flyet. Men siden jeg hadde vært så lur at jeg pakket brillene mine i kofferten, så gikk ikke det. Det er ikke lett å se fastmaskene i Puddelgarn, så uten briller måtte jeg bare gi opp. Oppskrift fra Drops. Bestilling fra en kommende farmor


Varme sokker i Big Fabel til en tidligere kollega som har flyttet tilbake til Nederland


Julesokker på bestilling til en god kunde. Drops oppskrift 140-9. Jeg har strikket dem i Perfect, det er litt mer slitesterkt enn Karisma som oppskriften er i.

Det strømmer på med bestillinger til julegaver, så nå har jeg måttet sette sluttstrek. Gjennstår å se om jeg får tid til å strikke noen egne julegaver i år da:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar