Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 26. august 2012

Instagram

Jada, vet jeg er treig.....men har en sånn innebygd skepsis til alt jeg ikke helt forstår. Men når Mathias var her i helga så måtte han til pers og vise ho mor hva dette var for noe.....Han flirer litt, men er nå snill da som viser meg.Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke dette, tar jo som regel bilder med kamera jeg, ikke med telefonen. Men kjekt å ha.....

Forklaringen jeg fikk av Mathias på hva det var: Det er som Twitter, bare med bilder. Halloooooo.....jeg har jo ikke Twitter. Får være grenser for hvor mye jeg skal følge med på, og oppdatere, og legge ut, og trykke liker, og kommentere..........Det holder nå. Skal jo ha tid til andre ting også, som jobb f.eks:-)

Men må jo finne ut av det her da, så her kommer mitt første forsøk helt på egen hånd. Og vil du følge meg så heter jeg heiha67 der inne.....


Nå skal jeg spise den her......Gleder meg, det lukter nydelig her:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar