Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 26. desember 2011

Koselig julehelg

For første gang skulle vi feire jul hos lillesøster og svoger, i deres nye hus. Mathias og jeg reiste bort på lille julaften, og ble møtt av et flott julepyntet hus.


Ungene pyntet juletreet, mens vi lagde kveldens middag. Den var selvfølgelig torsk, siden det er det vi har vokst opp med som julemiddag. Men det er ikke så populært hos den oppvoksende generasjon, så da har vi det på lille julaften istedet.



Selvfølgeli så var det litt pakking som gjennsto, og vi koste oss og slappet av med tv-titting og prat hele kvelden.

Julaften kom mamma, pappa og Silje bortover, og da var det full rulle hele kvelden. Mat og pakker i lange baner til store og små.


Silje fikk endelig noen å konkurrere med når det gjaldt å stase seg ut med bånd og pakkepynt. For et par de ble til slutt. Vet ikke helt om det er Silje eller Sven Tore som er fineste jeg, men kveldens par ble de ihvertfall.



Frost ute, og godt og varmt inne, ga noen flotte effekter på vinduene. Prøvde å få tatt skikkelig bilder av det, men ikke så lett med mitt vanlige lille kamera. Men syntes det var fint  allikevel jeg



1 kommentar:

  1. Det så ut som om dere har hatt ei vidunderlig flott julefeiring. Flott effekt på vinduene. Ha ei riktig god nyårsfeiring.

    SvarSlett