Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 7. november 2011

Lite tid

Mye å gjøre, og da blir det lite tid til blogging. Jobb, studier og julegaveproduksjon. Og bestillinger. Jeg har som vanlig sagt ja til litt for mye, så her er det bare å henge i. Produserer også endel til julegaver til familie og venner, og i fjor fikk jeg ikke tid til det. Så nå blir det litt veksling.

Kan jo ikke legge ut bildene av julegavene, så her kommer en liten oppsummering av de siste tingene som er ferdige, og som ikke er hemmelige.....


Denne har jeg ikke strikket, bare montert og fylt. Den er strikket i 3-dobbel Eskimo, noe jeg ikke ville valgt selv, da det blir litt fort "loete" etter min mening



Et par sokker i Fabel har det også blitt denne uka. Liker godt å strikke sokker i dette garnet



Og til slutt en puff i hooked zpagetti. Denne er til en av damene på garnbutikken min, og har vært styrketreningen min i det siste. Den veier totalt 4,5 kg....før den er fylt. Og det er ganske tungt å sitte å strikke på når man holder på med den siste biten. Har fått spørsmål om å strikke 2 til av disse, men tar ikke sjansen på en senebetennelse nå før jul, med julestri og eksamen på programmet. Så det får vente til etter jul ihvertfall.

Da fortsetter jeg med pensumlesing jeg......og så blir det vel litt pauser med strikking innimellom:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar