Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Viktig å høre etter… 24. november 2010

Hvis ikke så blir det feil. Og det gjorde det da en venninne bestilte vintersett hos meg. Jeg fikk egentlig bare med meg at det var en baggy lue hun ville ha, noe lignende av en jeg har strikket før. Så da strikket jeg glad og fornøyd det til henne.
Men hun ville ha en spesiell type, med fletter på kanten nede. Og heldigvis hadde hun vett nok til å si ifra til meg.  Synes det er så bra, hvis ikke hadde hun jo fått en lue som hun sikkert ikke hadde brukt.
Rekket opp igjen den jeg hadde strikket, og strikket en ny. Så nå blir nok Marianne fornøyd, og jeg er glad for å ha en fornøyd venninne:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar