Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Tidenes lengste??? 1. januar 2011

Ihvertfall de lengste pulsvarmerene jeg noen gang har strikket. Det er en dame som har fibromyalgi som har bestilt disse, og hun ville ha dem godt over albuene. Jeg har brukt samme oppskrift som på de tidligere Drops 86-2, jeg bare tilpasser maskeantallet til hvor lange de skal være. Det er ribbbestrikk på langs, så de er elastiske og gode.
Det blir flere av disse, i varierende lengder nå på nyåret. Hun har annonsert godt for meg til kjente med samme sykdom, så bestillingene strømmer inn. Ser ikke ut som jeg skal bli arbeidsledig dette året heller:-)
Det smalt godt rundt husveggen her til langt på natt, og med den vinden som var må jeg innrømme at jeg ikke turte legge meg før det ble stille. Var redd for at det skulle komme raketter på avveier i blåsten. Så derfor ble det strikking på meg utover natta:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar