Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



torsdag 15. september 2011

Student igjen..

Og det er lenge siden sist, 15 år siden jeg hadde min forrige eksamen. Så det var vel kanskje på tide nå, kan jo ikke komme langt på etterskudd faglig heller

Organisasjon og ledelse er tema dette halvåret, mye nytt her, som ikke har vært fokus i førskolelærerutdannelsen. Det har vært 2 heftige dager, med enorme mengder input. Men gøy å spennende er det helt klart.

Sikkert lurt å prøve å lese jevnt gjennom perioden, 3 uker til neste samling. Så da er det bare å brushe opp engelskkunnskapene, og sette seg ned.


1 kommentar:

  1. Du er en tøffing, Heidi :o)Lykke til c")Kristin

    SvarSlett