Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Pulsvarmere 16. desember 2010

Er ferdig med alle bestillingene som skulle være klar til jul, så da har jeg likegodt begynt på de jeg har lovet ferdig etter jul. Regner ikke med de blir sure fordi om ting blir ferdig før tiden:-)
Disse pulsvarmerene er til en tidligere kollega.

Hjemme med det beryktede NORO-viruset i dag. Hadde hatt et håp om å slippe unna, men når over halvparten av kollegene mine har hatt det,var det vel for mye å håpe på.  Formen er ikke veldig bra, men satser på at det går fort over. Blir så forferdelig rastløs av å være hjemme, men noen ganger må man bare. Er for slapp til å strikke, men får ihvertfall lagt inn litt bilder her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar