Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Primærbehovene dekket:-) 7. oktober 2010

En liten time i byen er det som skal til for å få dekket mine primærbehov. Ihvertfall når det inneholder en tur på Karmin for å kjøpe garn, en svipp innom biblioteket for å hente en bok jeg ha ventet lenge på, og en tur innom Husholdningskjøkkenet for å kjøpe med meg en kyllingwraps hjem til lunsj.Ingen som skal komme her og si at jeg er kravstor ihvertfall:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar