Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Nytt trapilhogarn hentet 14. desember 2010

2 puffer levert i dag, og nytt garn hentet. Dette skal bli til 2 nye puffer, litt annerledes enn de jeg har strikket før. Og det sorte skal bli til en veske


Legger inn bilder etterhvert som noe blir ferdig. Har litt andre prosjekter også, så det blir vel litt vekselstrikking her. Er litt tungt å strikke puffene, så da er det greit å variere litt med andre ting
Her er siden til importøren av stoffet, og der finner du en forhandlerliste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar