Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Noro, feber og litt strikking 19. desember 2010

Har ligget syk siden torsdag. Først med spysjuka, så med feber og halsbetennelse. Er kjempeslapp, men klarer litt strikking innimellom.
Snøen har lavet ned her i helga, og jeg så mørkt på å måtte ut og måke i dag med den formen jeg har akkurat nå. Men snille naboen min hadde tatt og måket min innkjørsel da jeg våknet i morres. Han hadde kommet hjem fra nattevakt og måtte ta sitt eget, så da tok han det verste hos meg også siden jeg var syk. Snill mann:-)
Og så far til mine barn ned og hentet dem, så jeg slapp å ut på kjøretur i dag.  Så nå er det full avslapping på sofaen resten av dagen, og lade opp til å komme meg på jobb igjen i morra. Har litt jeg skulle ha unnagjort før jeg tar juleferie.

Siden ungene ikke skal være her i jula, har vi hatt litt førjulskos her denne helga. Spist pepperkaker og drukket julebrus, og så fikk de hver sin gave på forskudd. Jeg hadde kjøpt Ligretto-kort til dem, så det har gått i spilling i helga. Kjempekoselig.

Her er et par lange pulsvarmere jeg har fått ferdig. De er strikket i Drops alpakka. Brukte ca 70 gram på disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar