Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Kveldsvandring i Tigerens Rike

Dette hadde vi gledet oss til, faktisk i 2 år:-) Vi meldte oss nemlig på i påsken for 2 år siden,men da vi møtte opp, var det avlyst, og vi hadde ikke fått beskjed. Så da var vi veldig skuffet. Så i år ringte vi ut og sjekket før vi kjørte ut.

75 mennesker sto klar til å vandre avgårde. Må innrømme at jeg ble litt skuffet da turen gikk via Sabeltanns Rike og Kardemommeby ned til tigerens rike. Hadde håpet på å få se litt mer dyr. Men tigerens rike var jo som alltid en stor opplevelse. Litt vanskelig å få tatt gode bilder, når man må ta mellom sprinklene i buret, men selve opplevelsen var fin. Det er noen majestetiske dyr, fantastisk flotte.


Tigeren syntes nok det var mer interessant å ta en titt på alle oss snodige vesener fra vinduet:-)


På vei ned til tigerne fikk vi gå inn til dådyrene. Alltid litt moro å komme litt nærme dyrene


Etter omvisningen var det en quis, med kosetigere som premie. Jeg hadde en sånn tiger da jeg var liten, og håpte jo selvfølgelig at vi skulle vinne en, men vinnerlykke hadde vi ikke…… Men koste oss gjorde vi, med muffins og kakao. Og på vei til bake igjen fikk vi sett litt dyr. Er jo ikke så mange som er ute ennå, så det må nok bli en tur til i løpet av sommeren.
Og jeg tror fremdeles jeg er holder rekorden på å ta flest bilder av dyr som snur rumpa til meg…..måtte slette en hel haug, da det jo ikke er så moro å se alle bakfra…kanskje skaffe meg et raskere kamera????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar