Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Kognitiv terapi 4. oktober 2010

Et av temaene på “Puls” i dag. Spennende metode. tror jeg skal lese litt mer om dette. har veldig sansen for dette med egen ansvarlighet for egen situasjon. Og tanken på at man kan øve seg opp til å snu negativitet og depresjon til positivitet ved hjelp av tanker.
Har vært på litt foredrag om dette temaet i det siste, kanskje det er en grunn til at jeg føler meg tiltrukket av dette?
De snakket også om at ved en depresjon så kan man bli veldig passiv. Og at det ikke alltid hjelper å gi det tid, så vil man etterhvert få lyst til å gjøre ting igjen. Avogtil må man bare rett og slett gjøre noe, for å prøve ut om det er riktig for en selv å gjøre det på dette tidspunktet.
Kjenner at endel av dette gir gjennklang, og prøver å ta lærdom av dette.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar