Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Ikke noe fornuftig i det hele tatt….3. april 2011

Helt sant, har ikke gjort noe fornuftig hele helga. Ihvertfall ikke av sånne ting som jeg lærte var fornuftig da jeg vokste opp. Jeg har ikke gjort reint huset, jeg har ikke vaska klær. Jeg har ikke støvsugd bilen, og jeg har ikke rydda i hagen.

Men jeg har kost meg masse med å gå tur, lese og strikke. Og legge planer for det jeg skal gjøre neste gang jeg har fri….eller ganga etter det, eller ganga……EN GANG IHVERTFALL!!!!

Sist jeg skulle ut på søndagstur, så forsvant sola før jeg kom så langt. Så det tok jeg ikke sjansen på i dag. Så fort jeg hadde fått i meg litt frokost bar det ut. Deilig vårvær, og yrende liv ute. Ble ikke en svett trimtur, mer en “være-ute-i frisk-luft-tur og ta-bilder-tur”.


Det var et yrende fugleliv nede ved båthavna. Ender og svaner koste seg i sola, og det gjorde også alle ungene som var der for å mate dem. Med unntak av gutten som var der med bestemor, og som hylte fordi han ikke fikk brødet som de kastet ut til fuglene:-)


Snøen har ikke gått helt alle steder ennå, men det er på vei. Syntes det var så fine farger på den hasselnøtten her, så den måtte bare bli fotografert. Er ikke så mye farger i naturen ennå, så denne fanget blikket med en gang.




Ytterst på bryggekanten traff jeg en hyggelig mann og hans hund. Han satt og koste seg i solen, og var veldig glad for å få noen å prate med:-)
Som sagt i forrige innlegg, så er jeg igang med litt garnslanking. Til nå denne helga har det blitt 5 par med pulsvarmere






Det er endel garn som skal brukes opp, for det meste alpakkagarn av ulike typer. Og det er greit å bruke til pulsvarmere. Varmer godt, og så holder det somregel med et nøste til et par:-)
Fortsatt god søndag, til både fornuftige og ufornuftige vesener der ute:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar