Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Helgeforberedelser 1 oktober 2010

Planen var å sove lenge i dag, siden jeg har fri fra jobb. Men den gang ei. Klokka 8 var jeg lys våken, så da var det bare å stå opp og begynne forberedelsene til en kjempekoselig helg.
Får besøk av en venninne som jeg ikke har sett på 15 år. Vi mistet kontakten pga mye flyttinger på begge sider, men fant hverandre igjen på Facebook. Og i dag kommer hun på besøk sammen med sønnen sin som er like gammel som min yngste. Han kommer også ned denne helga, mens søstra heller tok seg en tur til Athen. Her er et bilde av sist hun hadde tid til å være sammen  med oss, er ikke så lett å få tid til gamlemor når man er 18 og et liv fylt med mer interessante ting enn å holde meg med selskap:-) Men da koser vi oss ekstra mye når hun kommer.


Mine to håperfulle på ferie på Malta i sommer
 
Så nå er huset vasket, nye gardiner hengt opp, og senger gjort klar. Skal ta meg en tur ut og handle litt mat. Holder vel ikke bare med rødvin i helga:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar