Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Gammel og ny 8. oktober 2010

Da har jeg fått en komfyr som virker igjen, så nå kan jeg ikke lenger skylde på komfyren dersom maten blir mislykket.
Men så er heller ikke sjansen for det så store når jeg igjen har fått undervarme. Så nå skal alt fra pizzaer til lammelår også bli stekt på undersiden:-)
Den gamle har holdt i 10 år og gjennom 3 flyttinger, så den har vel igrunnen gjort nytten sin. Og siden planen er at kjøkkenet skal gå i sort og hvitt, så ble komfyren sort.
Synes den er kjempestilig jeg, og den har noen gøye funksjoner som den gamle ikke hadde. Så i kveld blir det lesing av bruksanvisning

Gammel.....

Og den nye fine:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar