Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Full fart på pinnene 2. november 2010

Her er det bare å henge i. Hadde planer om noen hjemmestrikkede julegaver i år også, men vet jammen med ikke om jeg rekker det. Har sagt ja til litt for mye bestillinger, så her er det bare å henge i. Krysser fingre for at jeg ikke får en senebetennelse eller noe annet tull. Det har jeg ikke tid til.
Dette er et par pulsvarmere som skal til en tidligere nabo på Evje. Alltid litt ekstra gøy å strikke til kjentfolk. De er strikket i Dale babyull, og er deilige og varme å ha på seg.
Jeg bruker sånne hele vinteren på kontoret jeg, og innbiller meg ihvertfall at det gjør at jeg både holder meg frisk, og hindrer slitasje grunnet mye pcbruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar