Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 17. september 2011

Ferdig, ferdig...

Blir jo litt strikking innimellom, selv om det er hektiske dager for tiden. Et nytt par med pulsvarmere har det blitt, denne gangen til en tidligere kollega i barnehage og Utdanningsforbundet. Kos deg med disse Adelheid, de varmer godt når du skal jobbe for alle oss førskolelærere:-)


Begge døtrene til en venninne fikk luer hos meg i fjor vinter. De ble litt slappe i bråtet etter å bli brukt 24 timer i døgnet, så da ville de ha nye i år. Denne gangen strikket jeg inn en tynn forsterkningstråd denne gangen, som ikke er elastisk, i håp om at det skal hjelpe til å holde fasongen litt bedre.



Håper Kaia og Terese blir fornøyde nå:-)

Har forresten fått flyttet rundt på staudene i dag....endelig. Så nå er det mer ryddig i bedene, og bedre plass til de staudene som ble litt større enn jeg hadde trodd de skulle bli. Så nå gjennstår det egentlig bare å rydde hagen, sette bort det som skal lagres for vinteren, og skru av utekrana. Hører noen rykter om minusgrader litt innover i landet, så håpet om mer sommer tror jeg må legges i dvale....

1 kommentar:

  1. Nydelige pulsvarmere å flotte luer :D
    La meg til som følger jeg, ha en fin dag:)

    SvarSlett